Re: za tysiąc z ogonkiem - prośba o ocen

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 22:15:48 MET

> czy za 1200 zł złożę takowego sprzęta i jeśli tak to jaka konfiguracja
> będzie najlepsza?

Oczywiście, że za podaną kwotę można złożyć sensowny i wydajny zestaw.

> i czy dam radę zastosować AM2 i zmieścić się w tej cenie?

Tak, ponieważ cenowa różnica między 939 a AM2 jest naprawdę niewielka a
zyskujesz możliwość łatwiejszego późniejszego EWENTUALNEGO upgrade,
nawet jeśli tego dzisiaj nie planujesz, choćby w sytuacji uwalenia
modułów pamięci.

> i czy na kompie na AM2 za taką cenę bedzie mi się lepiej pracowało niż
> na 939 - bo pewnie będę musiał zrezygnować z grafiki i kupić płytę gl.
> o mniejszej renomie?

W podanych przez Ciebie zastosowaniach nie będzie dostrzegalnej różnicy
między 939 a AM2, a co do grafiki, w przewidzianym budżecie spokojnie
zmieści się jakiś GF7300.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie