Re: za tysiąc z ogonkiem - prośba o ocen

Autor: avida <dominika_cUSUNTO82_at_op.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 21:41:38 MET

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:elf6fi$ssc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> np takie, że za rok - dwa znacznie taniej kupisz te niezbędne do odpalenia
> 'Office 2009' 2x4GB DDR2 niż DDR :D

jeśli już miałbym używać office'a to raczej 97 lub 2000 ;)
może inaczej sformułuję zagadnienie
chcę mieć za około 1200 zł (bez dysków, zasilacza, DVD, peryferiów) komputer
gotowy do pracy polegającej na:
przeglądaniu www
używania poczty, newsów
używania MS VS 2005 Express, postawienia MSDE
obejrzeniu filmu, posłuchaniu muzyki
zagraniu w jakaś grę wydaną w ostatnim 10-leciu
system do końca żywota owego sprzęta to będzie Win XP SP2 - a jak sprzęt się
zestarzeje to powędruje na śmietnik - nie będzie żadnej Visty itp.

czy za 1200 zł złożę takowego sprzęta i jeśli tak to jaka konfiguracja będzie
najlepsza?
i czy dam radę zastosować AM2 i zmieścić się w tej cenie?
i czy na kompie na AM2 za taką cenę bedzie mi się lepiej pracowało niż na 939 -
bo pewnie będę musiał zrezygnować z grafiki i kupić płytę gl. o mniejszej
renomie?

Ja tylko pytam.
Serdeczne dzięki za odzew i czekam na więcej