Re: połączenie - komp - telewizor lcd

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 21:10:00 MET

adam napisał(a):

> A może w ogłe jestem w błędzie i nie da się wyprowadzić tego obrazu na
> telewizor. Poproszę o podpowiedź.

To najprostszy sposób podłączenia i powinno działać.
Po podłączeniu wykrywa Ci TV? Pojawia się w sterach? Jeśli masz
ustawiony "pojedyńczy wyświetlacz", to TV będzie czarne. Przełącz
wyświetlacze - monitor powinien się wyłączyć, a włączyć obraz na TV.
O innych sposobach wyświetlania poczytaj na mojej stronie (choć dotyczy
Ati) lub w sieci - hint "klonowanie obrazu".

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424