połączenie - komp - telewizor lcd

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 18:45:10 MET

Witam.

Pytanie:
Jak mogę wyprowadzić obraz z komputera na telewizor lcd?

Mam kartę graf. GF450TI z wyjściem tivi. (czyli gniazdo S-video)
Tak sobie wymysliłem, że skoro telewizor ma też wyjście S-video to powinno
się połączyć oba kablem i przełączyć w systemie ekran, ale... tu zaczęły sie
problemy. Nie udaje mi się tego zrobić.
Może ktoś krok po kroku opisać jak powinna wyglądać taka operacja?
Dodam, że tryb pracy telewizora przełączam na AV3/S czyli taki którego
symbol znajduje się przy wejściu S-video na telewizorze.
A może w ogłe jestem w błędzie i nie da się wyprowadzić tego obrazu na
telewizor. Poproszę o podpowiedź.

a-b-c