Re: Podł?czenie gło?ników i wzmacniacza

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 12:36:05 MET

On Fri, 8 Dec 2006 21:45:22 +0100, "herjohn" <herjohn@poczta.onet.pl>
napisał(a):

>Witam!!!
>Czy aby jednocześnie podłączyć głośniki komputerowe i stacjonarny wzmacniacz
>( do zintegrowanej karty muzycznej) wystarczy zwykły trójnik minijack? Nie
>czciłabym uszkodzić żadnego z tych urządzeń.
>Pozdrawiam
A jaka to karta? ja mam taką zintegrowaną na asusie P5ld2-vm jest to
realteek alc 882 i zrobiłem tak, że dwa gniazdka w sterowniku
skonfigurowałem sobie jako wyście liniowe więc na obydwa idzie sygnal
wyjściowy. Niepotrzebny trójnik choć rozwiązanie z trójnikiem jest jak
najbardziej poprawne.

--
Pozdrawiam
Jarek