Jak rozebrac Toshibe satellite a80

Autor: Remik <remik.kurtz_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 12:33:26 MET

Witam.Jak w temacie. Mam problem gdyz chcialem nie tylko odkurzyc srodek
laptopa bo pracuje srednio 10 godzin na dobe, ale i wymienic wiatrak bo
juz charczy po prawie dwoch latach ciaglego uzytkowania go. Probowalem
juz chyba 3 razy. Odkrecilem wsyzstkie (chyba) widoczne srubki i za nic
w swiecie nie moge sie do niego dostac. Ciagle cos trzyma na srodku
laptopa a nie chce nic na sile targac zeby go nie popsuc. Nie mam
pojecia jak to zrobic. Prosze, jesli ktos juz otwieral ww Toshibe lub
jest tu jakis serwisant to prosze o pomoc. Naprawde mi zalezy.
Z gory dzieki.

Remik_K

Jesli mozna to prosze na priv: remik_kurtz@yahoo.pl