dyskietka win98 nie startuje na moim kompie

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 12:16:44 MET

witam
mam oryginalna dyskietke startową win 98, charakterystyczna taka, przy
starcie tworzy sie ram dysk. Działa na wszystkich kompach - tylko nie na
moilm. myslałęm ze cos z samy nosnikiem nie tak(chociaz wydaje sie byc
ok), ale na innym kompie stworzyłem płyte CD bootowalną, a jako
botowalny wzór - dałem w.w. dyslietke tez nic to niedaje...

Problem jest taki, ( z dyskietki lub CD) komp zaczyna startowac,
pojawiajaa sie polecenia z config.sys autoexeca, ale zaraz po stworzeniu
 Ramdysku przy próbie zapisania pojawia sie komunikat ze nima na nim
fatu , ze jest jakis błąd lub wirus. napisów jest tak duzo ze przewijają
sie (znikają) i nie moge ich tu przepisac.

Podejzewam ze musiałbym w biosie wączyc jakąś zgodność z dos.... cos
zmienic w konfiguracji pamięci....

pacjent to athlon 3000(64) na nforce4 - stosunkowo nowy komp....

Pommóżcie prosze
ToMasz