Re: cicha obudowa

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 21:39:21 MET

> czy da sie kupic tanio cicha obudowe ?

1. Odpowiem tak, jak zwykło sie tutaj odpowiadać: Tak, każda obudowa jest
cicha, bo nie wydaje dźwieków -szczególnie bez zasilacza.

2. A teraz odpowiem tak, jak należałoby odpowiadać: Ja kupilem (zaraz mnie
opluwać będą) Tracera za 80zł. Działa rok, pomontowałem wiatraczki 80mm 5V,
zasilacz na wiatraku 120mm (no, wymagał przeczyszczenia). Ale wszystko znowu
chiche jak myszka...

PS. Teraz pogrywam Sid Meyer's Pirates! ;)

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Call of Duty ;)