Re: Ilośc pamięci w laptoach a Windows Vista

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 15:16:42 MET

Marcin Narzynski napisał(a):
> Zastanawiam się, czy Microsoft planuje wypuścić jakąś wersję LITE nowego
> systemu operayjnego dla laptopów. Wiadomo, że Vista ma wymagać ogromnej
> ilości pamięci, na którą często nie ma miejsca w przenośnych
> komputerach. Wiadomo też, że pamięć zużywa prąd więc i czas pracy na
> bateriach się skraca. I co Wy na to?

To Microsoft ustala standardy wydajności sprzętu a nie na odwrót ;) Poza
tym nie ma przymusu wydawania pieniędzy i kupowania Visty, możesz
pozostać przy swoim obecnym OSie. BTW to w dzisiejszych czasach zakup
nowego komputera nie spełniającego wymagań Windows Vista Premium Ready
PC jest krokiem IMHO mocno nierozważnym, nawet jeśli nie planuje się
upgrade do Visty.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl