Re: padający dysk (sata)

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 12:32:19 MET

> Czyli zrobiłeś to dokładnie tak jak opisano to w w/w artykule w akapicie
> "Obejście problemu". Być może nieświadomie :-).

w tym sęk że raczej nigdy nie czytam tego co microsoft podaje
trochę za dużo się rozpisują, jak widzę tyle tekstu to już mi się odechciewa

a widzę że czasem warto, usunąłem kontroler,
ale bez restartu systemu wykryło, ale błąd pozostał

zrezygnowany później usunąłem i dysk i kontroler i zrestartowałem system
i wyszło właśnie na to co oni napisali