Re: LCD polecane, karta tv osobno czy wbudowana

Autor: Jacek Rudowski <ami_at__usunto_wkurw.org>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 12:31:08 MET

On 2006-12-08, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:
> a po co robisz te restarty?
> Ja to kompa restuje raz na 3 tygodnie jak instalka jakiegos
> popieprzonego programu tu na mnie wymusza.

W zyciu bywa, ze czasem trzeba.
Ale oczywiscie nie bede przeczyl, ze mozna tez tak jak ty - robic restart raz na 3 tygodnie
albo i rzadziej - zeby nie bylo :)

Zreszta i tak w sumie jak siegne pamiecia, to mnie najbardziej to irytowalo w chwilach kombinacji ze
sterownikami nvidii do X.org, kiedy testujac rozne opcje troche czesciej musialem restartowac
X'y.
Ogladanie TV w takich warunkach robi sie nieco utrudnione :).

Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski