Re: nagrywarka DVD problem z CDR

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.sp>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 08:52:14 MET

Andrzej napisał(a):
> Od jakiegoś czasu mam nagrywarkę DVD Asus DRW-1608P3S
> z najnowszym biosem 1.24
> Sprawuje się nieźle ...
>
> Ale zachciało mi się nagrać zwykłą płytę CDR
> Odpalam Nero i ... próba nagrania płyty kończy się komunikatem
> "błąd kalibracji mocy", czy jakoś tak.
> Błąd wyskakuje od razu, nawet bez jakiejkolwiek próby nagrywania.

Nie piszesz nic o płycie CDR, niektóre nagrywarki "nie lubią" pewnych
producentów. "Nie lubią ich i już" i nic na to nie poradzisz. Daj CDR
innego producenta.

> Zachciało mi się też nagrać płytę audio.
> Odpalam mój ulubiony "Axact Audio Copy"

Exact?

>i jakie moje zdziwienie ...
> Najnowsza wersja tego programu w ogóle nie widzi DRW-1608P3S
> jako zwykłej nagrywarki CDR

Nie wiem jak w EAC ale były programy do nagrywania Cd-Audio które miały
w sobie "bazy" nagrywarek i gdy pojawiały się nowe nagrywarki to był
kłopot i trzeba było czekać aż upgrade je uwzględni (np. Feurio). Dawno
się tym nie interesowałem - może teraz jest inaczej?

> Ja wiem, że CDR to przeżytek, ale ...

Przeżytek?? Albo prowokujesz albo przesadzasz.
Pozdrawiam.
Zygmunt