nagrywarka DVD problem z CDR

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 21:41:55 MET

Od jakiegoś czasu mam nagrywarkę DVD Asus DRW-1608P3S
z najnowszym biosem 1.24
Sprawuje się nieźle ...

Ale zachciało mi się nagrać zwykłą płytę CDR
Odpalam Nero i ... próba nagrania płyty kończy się komunikatem
"błąd kalibracji mocy", czy jakoś tak.
Błąd wyskakuje od razu, nawet bez jakiejkolwiek próby nagrywania.

Zachciało mi się też nagrać płytę audio.
Odpalam mój ulubiony "Axact Audio Copy" i jakie moje zdziwienie ...
Najnowsza wersja tego programu w ogóle nie widzi DRW-1608P3S
jako zwykłej nagrywarki CDR

Czy ktoś w ogóle ma taką nagrywarkę i nagrał na niej jakaś płytę CDR ?

Ja wiem, że CDR to przeżytek, ale ...