Serwis wrote:
> I co dalej - kogo ciągają do odpowiedzialnosci ?
Właściciela komputera.
> Czy taki świstek papieru, ze przyjęto komputer do naprawy, zwalnia mnie z
> odpowiedzialnosci i dowodzi, ze to nie moj komputer ?
Teoretycznie tak. Najlepiej aby świstek był powiązany w jakiś sposób z
twardym dyskiem aby nie było wątpliwości, że dysk jest klienta. Bo tylko
tam może być nielegalne oprogramowanie. No chyba że klient zostawi piracką
płytkę/dyskietkę w czytniku.
> A moze jakąś dłuższą umowę stworzyc i dawac klientom do podpisania ?
Nie spotkałem się z czymś takim. Klienci pewnie też.
> Co o tym myslicie - jak to jest w profesjonalnych i dużych serwisach
> zrobione ?
Mój Wujek oddawał ostatnio zalanego laptopa do jednego z dużych serwisów
firmowych. Serwisant zaproponował, gdy przyjmował sprzęt, że wymontuje
twardego i odda Wujkowi ze względu na kontrole BSA. Dodatkowym plusem
zwrotu dysku klientowi jest to, że nie ma pretensji o skasowanie
czegokolwiek lub inne machinacje z danymi. Oczywiście dla dobra tego
serwisu nie mogę podać nazwy.
Zbyszek
Received on Fri Dec 8 03:30:14 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Dec 2006 - 03:51:05 MET