Re: Problem z prędkością procesora Athlon XP 1800+

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 23:12:49 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002@poczta.onet.pl> wrote:

> Sprzet oczywiscie musial byc nowy i z fakturami.

            To jest problem w instytucjach - wiem o tym i dlatego wspomnialem
wczesniej.

> Jednak oszczednosc jest duza. Tak tylko 4 plyty na wymiane po ~180 zl.
> Gdyby znieniac plyty i procki i....zasilacze pewnie (bo sa 300W
> Codegeny)

            Zasilacze niekoniecznie. Takie semprony 90nm grzeja sie i zuzywaja
mniej pradu (zwlascza w IDLE przy C&Q) niz AXP1800+ 0,18 czy nawet 0,13um
- to jednak byly dosc gorace CPU, choc do wyzszych P4 i tak bylo daleko.

> to koszty bylyby ze trzy razy wieksze. A przeforsowanie
> zakupu 4 nowych plyt i tak bylo kozackim wyczynem w tej instytucji :/

            jw - niekoniecznie 3x. No ale jesli instytucja jest tak skapa, to
niech sie meczy z wieszajacymi sie konfiguracjami. W koncu dane robocze
sa darmowe, co wcele nie oznacza ze bezwartosciowe!

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl