Re: zresetowałem bios grafiki

Autor: bosskg <bosskg_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 11:02:47 MET

W wiadomości:el8md5$q4e$1@atlantis.news.tpi.pl,
Piotr Wozniacki <p.wozniacki@wp.pl> napisał(a) co następuje:
> "bosskg" <bosskg@o2.pl> wrote in message

> Twoja rada wydaje mi się najbardziej realistyczna - inna karta pozwoli
> odzyskać kontrolę nad kompem. Ponieważ bios i program do jego
> wgrywania mam na HDD, nie trzeba nawet będzie montować floppa. Mam
> tylko jedną wątpliwość: czy program do flashowania w ogóle odbali i
> czy rozpozna którą z 2 zamontowanych kart ma flashować?

Program do flashowania jest wydawany przez producenta chipu lub karty wiec
rozpozna bez problemu. Na PCI mialem zawsze jakiegos starego S3 wiec nie
bylo nigdy z tym problemu. Nie wiem co bedzie jak obie karty beda mialy
uklad jednego producenta, ale wydaje mi sie ze ropozna sobie prawidlowa
karte

--
Pozdrawiam | Krzysiek
Athlon XP 2000+@2000 MHz | Abit NF7-S V2.0 | 2x TwinMos 512 MB Cl 2.5