Re: zresetowałem bios grafiki

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 10:20:02 MET

"bosskg" <bosskg@o2.pl> wrote in message
news:el8fj4$5g5$1@bmj-lx1.bmj.net.pl...
>W wiadomości:el7gj8$78v$1@atlantis.news.tpi.pl,
>>

> Skombinuj jakas stara karte PCI i odpal kompa na niej. Nastepnie wgraj
> bios do radeona i bedzie ok. Ratowalem tak juz kilka kart.
> --

Twoja rada wydaje mi się najbardziej realistyczna - inna karta pozwoli
odzyskać kontrolę nad kompem. Ponieważ bios i program do jego wgrywania mam
na HDD, nie trzeba nawet będzie montować floppa. Mam tylko jedną wątpliwość:
czy program do flashowania w ogóle odbali i czy rozpozna którą z 2
zamontowanych kart ma flashować?