Laptop max 4500zl :)

Autor: Alexandrus <mistrzpb_at_interia.pl>
Data: Thu 07 Dec 2006 - 09:27:53 MET

Witam
Potrzebuje pomocy w wyborze laptopa do 4,5 tys MAX moje wymagania
napewno na Core Duo i mam wybrane kilka pozycji ale bardzo prosze o
uwasze typy :
mysle na tym :

1. HP Pavilion dv6110 T2050

http://allegro.pl/item146710866_hp_pavilion_dv6110_t2050_15_4_bv_512_80gb_f_ra_.html
 - saturn 4099zl

2.ASUS A6JC-Q085H

http://allegro.pl/item146581268_tm_nowy_asus_a6jc_q085h_t2300e_80gb_1024mb_wifi_.html

3.IBM -ThinkPad R 60 slaba matryca LCD: 1024x768 1,66 GHz FSB: 667 MHz
2MB 80 GB 1G RAM Intel Graphics Media Accelerator 950 128 - mam oferte
za 4510 zl

bardzo dobrze wykonany jest ten HP ale jakos firma hp do mnie nie
przemawia :( -chodz chcialbym sie mylic bo naprawde wizualnie mi sie
podoba :)

Pozdrawiam - czekam na wasze propozycje dzieki