Re: Seagate Momentus 5400.3 120 GB SATA

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 23:01:18 MET

Piter wrote:
> Seagate Momentus 5400.3 120 GB SATA posiada szyfrowanie AES. A co on
> niby tym szyfruje?
>
> Posiada ktos ten dysk? Jest to bezglosne?

Mam ST9120821AS - o to ci chodzi? W laptopie calkiem bezglosne nie jest...
troche piszczy od obrotow. Nie jest glosno, ale troche tak jak stare dyski
twarde - nie chodzi mi o zapis/odczyt, ale o ciagly dzwiek - w zwyklym 3,5''
segate barracuda tez tak mialem, obecny samsung tego nie ma, wiec jednak
ciszej sie da, choc nie wiem jak to jest w laptopach.