Re: notebook HP Compaq nx7400 T2250

Autor: atupaj <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 20:55:58 MET

> Witam.
>
> Ja mam takiego HP od ok. 3-4 miesięcy i jestem z niego bardzo
> zadowolony. Polecam go ze spokojnym sumieniem.
>
> Pozdrawiam,
> Olek

dzięki. Ja mam go od dwóch dni - poszłam z zamiarem kupienia Toshiby Satellite
A110-195 T2250 a wyszłam z tym HP. To, co różni go od Toshiby, to więcej RAMu
(1GB, zamiasy 512 MB), obecność Bluetootha oraz obudowa z nieco trwalszego
materiału - wszystkie pozostałe parametry są identyczne jak w mojej wymarzonej
Toshibie. Mało o HP wcześniej czytałam - dlatego moje pytanie tutaj. Jego
awaryjność i serwisowanie jest chyba podobne jak w przypadku Toshiby, nie?

jeżeli chodzi o pracę przez te dwa dni od zakupu - to jestem pod wrażeniem.
Ekran ma świetny - w ogóle nie męczy mi się wzrok i wszystko jest duuże :-)
Pracowałam wcześniej ze starym Dellem (Inspiron 5100) - bez porównania :-)

pozdrawiam i proszę o więcej opinii :-)
Anka