Re: Problem: komp "gaśnie"

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 06 Dec 2006 - 09:30:57 MET

Dnia 5.12.2006, leszek.omega@gmail.com napisał(a):

> Objawy: po kilkudziesieciu sekundach od załadowania systemu, ekran
> robi się czarny, a komp przestaje reagować na cokolweik choć
> teoretycznie wciaż pozostaje właczony. W tej chwili pracuje na 16
> kolorach i marniutkiej rozdzielczości wiec działa.
> Pamietam, ze jakoś rok temu też się tak stało i okaząło sie, że
> wiatraczek przy karcie graficznej nie działął i chyba coś mu się
> tam przegrzewało. Ale teraz sprawdziłem i wiatraczek przy karcie
> graf. się kręci.
> Co czynić?

Czytać archiwum grupy! ;D
I żeby nie bawić się w tej chwili w zgadywanki najpierw sprawdź komputer
pod innym OSem (mam na myśli jakąś dystrybucję live-CD). W archiwum
znajdziesz też jak sprawdzić pamięć, zasilacz, kondensatory, temperatury,
itd. Później napisz o wynikach "śledztwa" i będziemy szukać dalej.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/