Re: Monitor CRT mi bzyczy :/

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:15:30 MET

Qlfon <rav@life.pl> w wiadomości <news:45713475$1@news.home.net.pl>
napisał/a:

> obudowe, wez drewniany patyczek i nasluchuj ktora piszczy. Mozesz
> sprobowac ja delikatnie popukac, jak przestanie to wiesz juz ktora to.
> zabierz go do serwisu powiedz kolesiom ze maja ja zalac takim spec
> klejem. Chodzi o to by przestaly drzec podczas pracy. Wpisz w googla

Jeśli namierzy ten element (i to nie będzie trafo) to 90% sukcesu - w moim
przypadku w serwisie monitor nie piszczał (podobno), co jest nieco dziwne,
bo w domu praktycznie od razu namierzyłem, który element powodował piski
itp. (przedtem wolałem nie włączać go przy zdjętej obudowie).
I wcale ten element nie wyglądał jak cewka :p (przez to g.... wszystkie
cewki w monitorze zalałem przedtem klejem). Póki co przywaliłem mu tym
"patyczkiem" i przestał "dziamdziać", " odezwał się" potem może ze 3 razy na
chwilę...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel