Re: Monitor CRT mi bzyczy :/

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 09:08:50 MET

Rafal M napisał(a):

> Mi ten dzwiek raczej przypomina odglos jak sie stoi obok linii
> wysokiego napiecia - tylko jest cichsze.

Nie pamietam gdzie, ale kiedys czytalem, ze taki dzwiek wydaja cewki,
ktore masz tam w srodku. Jak sie nie boisz i wiesz co robisz to zdejmij
obudowe, wez drewniany patyczek i nasluchuj ktora piszczy. Mozesz
sprobowac ja delikatnie popukac, jak przestanie to wiesz juz ktora to.
zabierz go do serwisu powiedz kolesiom ze maja ja zalac takim spec
klejem. Chodzi o to by przestaly drzec podczas pracy. Wpisz w googla
"piszczacy monitor" jest troche na ten temat...

--
Qlfon