Re: Problem z AMD X2 DualCore dławi go applet javy!

Autor: Romeliusz <romel_at_polbox.com>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 17:31:07 MET

> Naprawdę nic w Twoim opisie nie wskazuje na to, że problem leży w
> procesorze ani ogólnie w sprzęcie. Kłopot jest wyłącznie po stronie
> oprogramowania - Java, konfiguracja systemu itd.

OK, nie wiem gdzie jest problem dlatego pisze z nadzieją że może
ktoś się już z takim spotkał i może coś poradzi.
Piszesz "Java, konfiguracja systemu itd'
- Java wywaliłem usunąłem katalogi, użyłem "jv16 PowerTools 2006"
do oczyszczenia rejestru
  i zainstalowałem na nowo JAVE update 9 - nie pomogło,
  znlazłem na necie Jave update 10 zainstalowałem - nie pomoglo

- konfiguracja - podpowiedz co i jak skonfigurować? zeby dławnień
nie było?

Z góry dzięki.