Re: Problem z AMD X2 DualCore dławi go applet javy!

Autor: Romeliusz <romel_at_polbox.com>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 14:02:27 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Dławi się nie sprzęt, dławi się system. I jest to sprawa
> programowa według mnie.

Też tak myśłe. I że jakiś wpis w rejsetr jest w stanie poprawić
sytuacje.

> A to jest dziwne. Sprawdź, co wtedy obciąża ten *drugi*
> procesor.

Ustawiłem taks manger na najszybsze próbkowanie - wtedy pokazuje że
owy applet podczas pobierania danych obciąża na 10%.

W momencie jak robie coś w innej aplikacji którą to aplikacja
obciąża na ok. 50%,
a applet w momencie poboru danych (co 3 s.) wyskakuje na 20-25%.

Ustawiłem applet proces iexplore.exe i jusched.exe (coś od javy) na
Cpu0, a PhotoShopa na Cpu1
no i to samo kiedy przesówam zdjęcie - przydlawia go co 3 s.