Re: stacja dyskietek na usb

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 22:46:01 MET

34ferdek napisał(a):

> stacja jest potrzebna w geodezji
> poniewaz do urzedu sie daje roboty na dyskietce i musze miec stacje
> dyskietek a ze mam laptopa to na usb

Hmm... No jasna... Jak mogłem nie wziąć pod uwagę faktu, że biurokracja
może na siłę trzymać przy życiu umierające technologie. ;) To, że
niektóre sekretarki, Panie z Dziekanatu, urzędnicy itp. nie potrafią się
przekonać do korzystania z sieci, tylko biegają między piętrami z
dyskietkami, to ich sprawa... Ale, żeby zaraz zmuszać wszystkich do tego
samego? ;P

Nie chce mi się wierzyć, że do dzisiaj pracują na 386/486 w których
jedynym nagrywanym nośnikiem jest stacja dyskietek. W końcu co chwilę
organizuje się przetargi na wymianę sprzętu w biurach. ;)

Jeśli laptop to twój jedyny komputer, to faktycznie innego wyjścia nie ma...

Stację dyskietek trzymam, bo może się przydać. Praktyka pokazała, że
podejście jest słuszne, gdy wpadł znajomy z niesamowicie ważną pracą do
wydrukowania na dyskietce. ;) Ale żeby zmuszać ludzi do korzystania z
czegoś, co niedługo wyjdzie z użytku? Jak zauważyłeś od lat nie montuje
się fdd w laptopach, z desktopów też wychodzą z użycia i w nowych
zestawach są raczej na specjalne życzenie niż w standardzie. Równie
dobrze jak dla mnie mogliby zażyczyć sobie tego na dyskietce 5,25" i
zmuszać ludzi, żeby kupowali takie stacje. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/