Jaka karta wifi do Omnibooka

Autor: Mariusz <marila(usun)_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 21:29:33 MET

Witam Grupę
Poszukuję informacji, jaka karta wifi pasuje do HP Omnibook 6100. Zasadniczo
to wiem ze zadziała kazda mini-pci, ale ta którą sprawdzałem nie reagowała
na przycisk z boku kompa, znaczy nie dało sie jej wyłączyc- pracowała caly
czas. Oryginalnie była Actiontec Prism w standardzie B ale po pierwsze,
pomogłem jej zejść bawiąc sie programem do zmiany mac adresu, a po drugie
chciałbym szybszą tzn b/g. Ew. może ktoś wie jak naprawić taką uwaloną
kartę. Dodam jeszcze, że Network Stumbler z kartą wpółpracuje a Windows
niestety nie

Mariusz
.