Laptop Optimus M200M

Autor: Arkady <syscom_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 21:06:57 MET

Mam laptopa Optimus M200M (przypuszczalnie składany gdzieœ na Tajwanie)
kupiony w Saturnie.
Laptop był bardzo tani i bez karty WiFi. Chciałem mu dołożyć kartę i po
włożeniu karty miniPCI nie chce ona działać, tzn. sprzęt się wykrywa i
instaluje ale nie wykrywa żadnej sieci.
Teoretycznie wewnštrz jest kabelek antenowy, który podłšczam, ale
zastanawiam się czy Optimus w ferworze odchudzania sprzętu nie podłšczył
anteny.
Czy ktoœ wie jak można sprawdzić czy na końcu kabelka jest antena WiFi, czy
to tylko kabelek?