Re: zasilacz

Autor: dms <dymson_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 20:36:44 MET

Wydaje mi sie że problem nie tkwi w przeciązaniu zasilacza bo po pierwsze
przy takim zestawie komponentów to mało prawdopodobne a po drugie objawiała
by się to raczej niestabilnością prądów czyli czestymi zwisami. (w moim
przypadku objawiało się to problemami ze startowaniem niektórych dysków
twardych - miałem podłączone 7 HDD, Radek 9800 pro, LAN, dodatkowy kontroler
HDD, Audigy i P4 3Ghz Nothwood i jakieś tam DVD i kilka urządzeń zasilanych
z USB a zasilacz Chieftec 360H - czyli mógł być przeciążony - po zmianie
zasilacza na Topower P3 500 problemu juz nie ma.
W tym wypadku problemem jest "kiepski" prąd w instalacji w zestawie z
kiepskim (czyli bardzo często tanim) zasilaczem.
Sam wczesniej namiętnie paliłem zasilacze począszy od wszelkiej maści
codegenów i modecomów az wreszcie zakupiłem lepszy czyli droższy zasilacz i
juz od 4 lat nie mam takiego problemu.