Re: stacja dyskietek na usb

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 17:57:50 MET

34ferdek napisał(a):

> dzieki wlasnie zamowilem neca usb i bede mial jutro wiec przetestuje czy
> dobrze bedzie wgrywalo

Hmm... A mogę zapytać do czego tak koniecznie jest potrzebna stacja
dyskietek na USB? ;) Bo jakoś trudno mi wyobrazić sobie rozsądne
zastosowania - w przypadku normalnego przenoszenia/przechowywania danych
są przecież o wiele większe, szybsze i pewniejsze nośniki, a do
wgrywania biosów i diagnostyki wersja na USB średnio się nadaje. :)
Ja zostawiłem w każdym razie FDD tak na wszelki wypadek, ale w wersji
wewnętrznej. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/