dysk usb transfery

Autor: P4trykx <patryk.biela_at_gmail.com>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 17:49:58 MET

czesc
Moglibyście sie pochwalić jakei macie transfery dysków w kieszeniach
USB.
Ja mam Maxtora 16MB cache 250GB na USB 2.0 i coś mi wolno działa
tylko 20 MB/s, mierzone hdTune. Podejrzewam że to wina badziwnej
kieszeni USB.

Teoretycznie powinno być ok 50 MB ?

Jeśli ktoś ma szybszy to mógłby też podać model kieszenie usb,
żebym wiedział jaką sobie kupić.

I jeszcze drugie pytanie czy ktoś ma dysk na FW800, w przyszłości
chciałbym sobie kupić karte PCMCIA do notebooka ze takim złączem
ale nie wiem czy pcmcia ma wystarczającą przepustowość ?