Re: problem z laptopem IBM T22

Autor: Guru <twojaera_at_NIE.SPAMUJ.poczta.fm>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 10:56:37 MET

Z tym moim T22 to juz nie wiem co robic? Naprawde nie mam juz pomyslow.
Pozostaje mi tylko chyba go rozebrac, moze na grupie jeszce ktos mi cos
podpowie. Z chlodzeniem to wydaje sie ze wszystko jest ok. Komp jak dlugo
postoi to jest wieksza szansa ze sie uruchomi. Moze to jest jakas wskazowka?
Jeszcze mysle, ze mogla pasc grafika zintegrowana, bo w DOSie komp smiga
dobrze (tak mi sie zdaje przynajmniej) a gdy tylko uruchamiam srodowisko
graficzne (wlasnie przy starcie winXP) to zgon. Moze byla przegrzana przy
jakiejs gierce? Czy to wogole jest mozliwe zeby uszkodzic ja w ten sposob?