Re: Drukarka HP 1018 - deinstalacja - reinstalacja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 10:52:46 MET

"Marcin" <mdaz@tlen.pl> wrote in message
news:el0q91$8uo$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich,
> Mam problem z całkowitą deinstalacją drukarki HP 1018. Problem w tym,
> że podłączyłem ją do portu USB przed instalacją sterowników (wbrew
> zaleceniom podanym w instrukcji) - człowiek uczy się na błędach. Od
> tej pory nie mam możliwości zainstalowania jej poprawnie
> (WinXPprofSP2), system jej po prostu nie widzi . Deinstalator coś
> niestety zostawia w rejestrze. Przywracanie systemu nie pomaga, a
> ponownej instalacji całego systemu wolałbym uniknąć. Proszę o
> jakiekolwiek wskazówki - jestem teraz w kropce.

NTG, przenieś się na właściwą grupę.

P.S. Dopisz do zmiennych systemowych wiersz "devmgr_show_nonpresent_devices
= 1", następnie włącz pokazywanie ukrytych urządzeń w Menedżerze urządzeń i
usuń wszystkie wystąpienia tej drukarki oraz wpisy typu "nieznane
urządzenie". Możliwe że pomoże.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/