jaki monitor?

Autor: Mario <korgam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 08:47:11 MET

Hej,
chce kupic monitor, rozgladam sie za 20 calowymi, panoramicznymi. Problem w
tym, ze nie wiem jaki wybrac. Oczywiscie na przeroznych stronkach jest wiele
ofert monitorow, jedne sa wychwalane bardziej inne mniej, mozna poczytac i
poogladac ale prawie nigdzie nie ma opinii uzytkownikow a na waszym zdaniu
zalezy mi najbardziej. Jak na razie upatrzylem sobie Samsunga SyncMaster
205BW, myslicie ze to dobry wybor? Jak nie, to jaki polecacie? Czy kontrast
700 to duzo czy malo (nigdy nie mialem LCD, wiec nie wiem). Bede wdzieczny
za wszelkie wskazowki.

Pozdrawiam