Re: stacja dyskietek na usb

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 09:46:53 MET

34ferdek napisał(a):

> Jakie polecacie dobre stacje dyskietek na usb.Mialem stacje teac na usb i sa
> problemy czasami niektore rzeczy nie kopiuje wyskakuje blad.I chce kupic
> druga stacje dyskietek.Jakie polecacie zeby dobrze wszystko kopiowalo i nie
> bylo problemow tak jak jest z teac.
> pomozcie

A jesteś pewien, że to rzeczywiście była wina samej stacji, a nie
nośników? Dyskietki to chyba najbardziej niestabilny nośnik danych i
śmiesznie mała jak na obecne czasy pojemność nie jest jedynym powodem z
jakiego się z nich rezygnuje. Są w końcu PD, karty pamięci, DVD-RAM
itp., które lepiej się sprawdzają w tych samych zastosowaniach (no może
z wyjątkiem narzędzi ratunkowych w BARDZO starych komputerach lub
flashowania biosów, tutaj jednak wersja na USB nie na wiele Ci się
przyda). Słyszałem nawet, że obecnie bardzo często przynajmniej jedna z
nowego pudełka nie chce się formatować. Ja tam nie wiem, bo jeśli już
używam (a prawie nie używam) to tylko tych starych, przed lat, których
sporo mi zostało i wciąż działają (ostatnio przejrzałem kilkadziesiąt i
tylko pojedyncze nie działały). Niemniej zostawiłem sobie jeszcze
zwykły, wewnętrzny napęd.

Jeśli to jednak była wina napędu, to czy był na gwarancji? Poza tym nie
wiem, czy wielu ludzi tutaj miało do czynienia z "nagrywarkami"
dyskietek na USB, jak ktoś rezygnuje z wewnętrznego, to zwykle na dobre,
nawet użytkownicy laptopów mają teraz o wiele lepsze narzędzia (WiFi,
PD, karty pamięci) żeby bawić się w coś takiego... Tak więc nie wiem
naprawdę czy znajdziesz tutaj na tyle dużą grupę użytkowników, żeby
mogli Ci coś poradzić. Wiadomo - jeden kupi i będzie działało, inny
trafi na walnięty egzemplarz. Za mała "grupa badanych", żeby wyrobić
obie zdanie o danym modelu czy producencie.

# /George Orwell - Rok 1984/