Re: Jaki max. HDD obsluzy moja plyta?

Autor: Wojtek <USUNTOkrowy66_at_op.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 09:45:17 MET

Paweł napisał(a):
> Witam
> Mam plyte Abit IS7, ale w instrukcji do niej nie znalazlem opisu jak
> maksymalnie duzy dysk ona obsluguje. Google w kombinacjach "Abit IS7" + max
> + HDD wyrzuca tylko problemy dotyczace jego funkcjonowania lub tworzenia
> partycji. Chce kupic nowy dosc duzy dysk (SATA) i chcialbym sprawdzic czy
> taki dysk obsluzy ta plyta. Mozna to jakos sprawdzic?

Moze na tej stronie znajdziesz odpowiedz:
http://www.abit-usa.com/downloads/bios/search_bios.php?keyword=is7
Jezeli Twoja mb to dokladnie IS7, to po mojemu od biosu "IS7 BIOS 17"
nie powinno byc problemow z wielkoscia obslugiwabych hdd.
Sugeruje wgranie najnowszej dostepnej do Twojej mb wersji biosu, oczywiscie.

Pozdrawiam