Re: drgania monitora

Autor: szincza <szincza_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 08:59:37 MET

dziekuje wszystkim za odzew

co do zmiany monitora nie skorzystam - zajmuje sie grafika i lcd odpada -
pozatym bardzo lubie moja iiyame, mieszakm w domu ( blizniak) ale komputer -
monitor nie jest przy scianie dzialowej, wiec nie sadze zeby byly tu jakies
wspolne kable, i jak juz pisalem problem pojawia sie w okresie grzewczym
kiedy to moj ulubiony sasiad kombinuje cos z pradem ( cale lato bez
problemow ), odswiezanie mam na 120hz - nie wiem juz sam moze bede musial
wywiesc sasiada do lasu :) - chcialbym jednak tego uniknac bo to w sumie
nieszkodliwy chlop i ojciec dzieci....( probowalem tez przepinac monitor do
innego gniazdka w tym samym pokoju - to samo ), ze wzgledow techniczno -
etnicznych do innego pomieszczenia nie moge sie przeniesc.... pozostaje
czekac na wiosne albo jakis wasz pomysl - dziekuje i pzdr