Re: Uszkodzona partycja, jak odzyskac?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 01:51:22 MET

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości
news:457207f0$1@news.home.net.pl...
> Hej
>
> Probowalem programem Partition Magic polaczyc dwie partycje w jedna i sie
> nie udalo

Jeszcze nigdy nic "nieprzewidywalnego" nie przytrafiło mi się podczas
operacji PM-em. Próbowałem również parokrotnie opcję łączenia partycji,
poszło bez problemów, ale jest to akurat nieco "ryzykowne". W takich
sytuacjach kopiujesz zawartość partycji którą chcesz dołączyć do innej na 3
partycję (bez użycia PM, np.total commanderem). Partycję dołączną całkiem
usuwasz ("delete partition") i wolne miejsce po niej dołączasz do pierwszej
partycji "("resize partition"). Wtedy kopiujesz z powrotem dane na pierwszą
partycję (usuwając jednocześnie z trzeciej). Trwa to dłużej niż łacznie
partycji, ale jest 100% bezpieczne.