Re: Jak nagrac film divx zeby ogladac na stacjonarnym dvd

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 00:34:54 MET

Użytkownik "szuwar" <szuwaar@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1165097110.371079.77180@n67g2000cwd.googlegroups.com...
> Witam,
> Od jakiegos czasu mecze sie z problemem nagranie normalnego film divx
> na plyte dvd zebym mogl go odtwarzac na stacjonarnym odtwarzaczu
> dvd.Probowalem normalnym Nero jako dysk z danymi ale na nagrywarce
> PANASONIC DMR-EH55 pokazuje mi sie napis UNFORMAT i ze mam sformatowac
> plyte, jak ja sformatuje na stacjonarnej to wkladajac plyte do kompa
> pokazuje mi ze plyta nie jest pusta i ze trzeba ja
> sformatowac.Probowalem nagrac ja w programie Nero Vision Expres ale tam
> nagralem same pliki video, nie moge wrzucic tekstu, albo nie wiem jak
> [...]

Nie wiem jakich płyt używasz. Ja biorę TDK DVD-R. odpalam Nero Vision
Express Wybieram Utwórz DVD i dodają film który chcę zapisać w formacie DVD

Chodzi mi bez problemu na Panasonic DMR-EH80V

Widzę że próbujesz wypalić DivX.
Może te filmy są zapisane jako XviD?
Moja nagrywarka nie obsługuje tego formatu. Więc technicznie tego nie mogę
sprawdzić