XP i Win98 na 2 fizycznych dyskach - problem z dostępem do danych

Autor: gordom <brak_at_szkoda.nie>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 21:36:38 MET

Witam.
Mam 2 (fizycznie) dyski. Jeden stary z Win 98 (FAT 32). Drugi nowy z XP
(NTFS). Oba są podpięte do jednego kabla - ten z Win 98 jak slave a z XP
jako master. Podczas instalacji XP dysk z Win 98 był odłączony. Niestety mam
problem z dostępem do danych. To, że 98 nie widzi dysku z systemem plików
NTFS to naturalne, ale dlaczego działa to też w druga stronę tzn. dlaczego
win XP nie ma dostępu do danych zapisanych na dysku z 98? Co prawda w
systemie oba dyski są widoczne ale z poziomu XP nie mogę dostać się na 2
dysk. Przy próbie połączenia otrzymuję monit o niesformatowanym dysku.
Powiedzcie proszę, co zrobiłem źle i jak to naprawić. Z góry wielkie dzięki.

gordom