Re: Duron 1800 - czy warto.

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 14:48:25 MET

Użytkownik "jurson" <gjurson@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eknp89$adv$1@news.interia.pl...

> Chcę go wymienić na Durona 1,8 Ghz. Cena to aktualnie niecałe 150zł (nowy
> z gwarancją). W tej cenie na allegro jestem w stanie kupić Athlona XP
> 2000+ lub 2200+. Nieco drożej (około 200zł) da się kupić Semprona 2600+
> lub 2800+.

Taki procesor za 140zł:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AMD+SEMPRON+2800%2B+64
jest szybszy (bez podkręcania) od najszybszych procesorów na socketA w wielu
zastosowaniach:
http://www23.tomshardware.com/cpu_2005.html?modelx=33&model1=266&chart=71&model2=269
O porównaniu z AthlonemTB 1400 nie ma nawet co mówić:
http://www23.tomshardware.com/cpu_2005.html?modelx=33&model1=266&chart=71&model2=271

Do tego jakas płyta na nForce3 (reszta klamotów pasuje). Po spieniężeniu
aktualnej VAXP i Thunderbirda, będzie to efektywniejsze rozwiązanie od
wymiany samego CPU. Ewentualnie płyta na 6100 z zintegrowwną grafiką i
oddzielnym złączem PCI-Ex.