Re: pad dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 13:58:22 MET

"Cactus" <cactusek@gmail.com> wrote in message
news:1165048900.154282.86430@79g2000cws.googlegroups.com...

> ale w takim razie co sie dzieje jak np system utraci mozliwosc dostepu
> do dysku w czasie pracy ? Mi sie wydaje na chlopski rozum że jak
> najbardziej może powodować to takie objawy.

Zobaczysz różne komunikaty o błędach albo system padnie, ale nie zamrozisz
go całkiem w ten sposób.

> zmniejszylem mnoznik procesora z 12 na 11.5 i na razie przez 8h nie
> zawisnął. Zobaczymy czy to tylko przypadek, czy jednak ma jakies
> znaczenie. Wczesniej sie wieszal co 30min-1h.

Od razu trzeba było, że masz podkręconą maszynę. I Ty się jeszcze
dziwisz.... testu RAM też pewnie nie robiłeś, bo i po co?

> Zaistalowalem ten program od producenta do dysku WD ale oprocz
> podstawowych informacji o dysku to nie bardzo jest tam narzedzie do
> sprawdzania dysku...

Dysk testuje się spoza systemu. Ściągnij Data Lifeguard Diagostic wersję
dyskietkową lub CD, tam jest już pełna diagnostyka.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/