Re: problem z athlon 1700xp na ecs k7vta3

Autor: <dastmail_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 13:55:22 MET

odpalałem na 100 i na 133 . w dodatku po tym jak nie działało podłaczyłem z
powrotem starego athlona 600 i komputer sie odpala ale nic nie wyswietla na
monitorze nie ma połączenia w ogle z monitorem jakby. po prostu prąd jest na
płycie niby sie wszystko uruchamia ale na tym koniec, jak próbuje zrestartować
albo wyłaczyć to nie ma rekacji..czyli teraz w ogóle mi komputer ni edziała.
czy to moze byc wina płyty? cos sie mogło spalić podczas zakładania drugiego
procesora?