Re: Dwa wyjscia audio.

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 12:28:08 MET

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@q2pl.org> napisał w wiadomości
news:ekq6ld$gt4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
> Wpadl mi do glowy pomysl, zeby na 1 komputerze dalo sie odtwarzac rozne
> utwory na roznych wyjsciach audio(wlasciwie chodzi mi o 2). Daloby sie cos
> takiego zrobic(tak, wiem ze da sie wszystko ale pytam o gotowe
> rozwiazania)?
>
> Pozdrawiam,
> Sqeeb

Nie wiem jak oddzielne karty, ale najnowsze zintegrowane kodeki sa już
7.1+2, mają dodatkową niezależną ściezkę wyjścia audio (pod Skype'a; stereo
oczywiście). Nie powinno być problemów, aby użyć jej tak jak ty zamierzasz
(ten dodatkowy kanał stereo jest wyprowadzony na przedni panel). Jak masz
nowszą płytę główną to sprawdź czy nie masz takiego ficzera.