Re: [minirecenzja] Asrock 775 i C2D.

Autor: Onufry Zagłoba <zagloba_at_maupa@os.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 13:37:32 MET

"jack" <shineme-wytnij@gazeta.pl> wrote in message
news:1ayzr0x5e5xlw$.1tnd0ytndtim2.dlg@40tude.net...

> jak to porównujesz i w czym wykorzystujesz?

Na razie miałem mało czasu na porównania. Zdążyłem odpalić Everesta któy
pokazuje że jest szybszy w wiekszości testów. Oczywiście oprócz testów
pamieci bo te przegrywają C2D na każdej płycie. SuperPI też ma ładny wynik
mimo ddr1.

A w czym można wykorzystywać w domu? Jak pisałem poprzedni konfig był
wystarczający. Nie bardzo widać większą szybkość windy w tradycyjnych
zastosowaniach (filmy, inet) ale w gierkach jest lepiej. Kompresja filmików
czy muzy też szybsza. Dekompresja rara szybsza.

Uprzedzająć pytanie: po co wydawać 700 stow zamiast 300 stow na jakiegoś
athloniaka? Ano żeby na dłużej mieć spokój.

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba