Re: Jaki laptok (twardy ma być)

Autor: <Mar_at_zky>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 13:05:15 MET

Użytkownik "Marcin K." <ciapek@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:eknlh0$ggu$1@news.onet.pl...

> Ja osobiście polecam HP. Mój przeżył podróż samolotem (chociaż nie wiem co
> jest niby w niej uciążliwego), ale to jest nic. Przeżył 3 lata w AKADEMIKU
> !!! :-) i cotygodniowe podróże pociągiem 300 km w plecaku lub poza nim :-)

Ostatnio HP upadł z jakością na pysk. Znam gościa co kupił HP-ka z prockiem
Celeron M 1.5. Ekran na starcie miał już 3 martwe piksele. Pozatym
porównując pracę podobnego Acera z takim samym prockiem Hapek chodził jak
maszyna przedpotopowa. Ładowanie windy trwało dobrych kilka minut, a może i
połowę kwadransu. Przygotowanie płyt z backupem (2xDVD) 2 godziny a na
Acerze około 20 minut.(1xDVD). Pozatym z marszu trzebaby chyba wywalić
połowę softu jaki tam ładują. Jest tego syfu tyle, że zanim dostaniemy
komputer zdolny do pracy możemy spokojnie wyjść na kawę albo spacer. Po
zainstalowaniu Pandy chodzi to wogóle tragicznie a bez tego też źle. Po
prostu HP przesadził z obładowywaniem tego softem. Trzebaby sporo posiedzieć
a najlepiej od nowa założyć windowsa i zrezygnować z hapekowskich
wynalazków. Powiedziałem sobie nigdy więcej HaPe jak to zobaczyłem. Swoją
drogą widziałem też inne Hapeki i wszystkie to były tragiczne habety w
pracy.