Re: Nie kręci wiatrak na procku

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 12:50:03 MET

hefalump wrote:
> Czyly robię rozrucha i włażę w BIOSA na obserwację.
> Choć i tak będę miał stan przedzawałowy po 10 sekundach jak się nie
> włączy ;)

Może być problem, ponieważ u mnie na ten przykład wiatrak na procesorze
zaczyna się kręcić dopiero podczas ładowania systemu (mam X2 3800+ na
939). Też się stresowałem jak to pierwszy raz zauważyłem :). Po wejściu
do biosu najlepiej znajdź menu z temperaturami i po prostu sprawdź jak
wygląda sprawa.

t.