Re: problemy z nagrywarkami.Mam wielki problem

Autor: Jan Cytawa <cytawa_at_hektor.umcs.lublin.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 11:12:55 MET

Michal AKA Miki napisał:

> Hmm - ale z tego rozumiem, ze jednak masz kabel 40zylowy, tak?
> Co do bawienia sie - mozesz wylaczyc UDMA w BIOSie, ale pytanie, czy warto
> spowalniac sobie komputer? lepiej wylamac/wyciac jednego pina na
> interfejsie - robi sie to bezbolesnie takimi nozyczkami babskimi do

CHyba znalazlem. To jednak sprawa UDMA. Ustawilem w Menadzerze Urzadzen
dla samej nagrywarki PIO i zaczelo czytac i to duzo lepiej niz przedtem.
Jak znajde jakis dlugi kabel 80 zylowy sprobuje jeszcze raz przelaczyc
na DMA.
Swoja droga nie spodziewalem sie tutaj problemu.

DZiekuje za wszelkie porady,

Jan Cytawa