Re: problemy z nagrywarkami.Mam wielki problem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 01:56:14 MET

Użytkownik "Jan Cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
news:ekm4qf$c6b$1@news.lublin.pl...

> takie sugestie tez mi koledzy mowili. Kabel nawet mam ale musialbym
> wyciac jeden pin z gniazda IDE na plycie albo wiercic nie swoj kabel. Na
> razie jeszcze poczekam. Ale jak pisalem nagrywarka w trybie awaryjnym
> dziala bez zarzutu. Sprobuje jeszcze pobawic sie ustawieniami PIO/DMA

Hmm - ale z tego rozumiem, ze jednak masz kabel 40zylowy, tak?
Co do bawienia sie - mozesz wylaczyc UDMA w BIOSie, ale pytanie, czy warto
spowalniac sobie komputer? lepiej wylamac/wyciac jednego pina na
interfejsie - robi sie to bezbolesnie takimi nozyczkami babskimi do
obcinania skorek :D
Alternatywnie plaskim srubokretem w ta i z powrotem :) Wylamanie tego pinu
niczym nie grozi - ani teraz, ani na przyszlosc (na inne czytniki/hdd)

Pozdrawiam
Michal