Nie kręci wiatrak na procku

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 10:34:06 MET

Witam.
Potrzebuję potwierdzenia.
Płyta nówka - MSI K8N Neo V i do tego nówka Sempron 2800+ BOX.
Nie ja montowałem, dziś jadę popatrzeć (spodziewam
się, że wsio gra, ale wolę wypytać).

Przy starcie kompa wiatrak nie startuje (komp wyłączony
profilaktycznie po 2 sekundach).

Czy współczesne procki już się tak nie grzeją, że nie wymagają
startu wiatraka od razu od włączenia kompa?
Składałem kiedyś dużo kompów (w czasach Athlona Thunderbird i Palomino)
i mam wspomnienia bezwzględnego rygoru chłodzenia procka ;)
Współczesne są chłodniejsze, ale czy aż tak, że płyta nie robi
rozruchu wiatraka od momentu uruchomienia kompa?

Z góry dzięki za szybkie łodpowiedzi :)

Zdrawim.